.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن بازنشستگي كريستين امانپور روي سفره گيلاني
اين گروه به سركردگي كريستين امانپور و با همراهي صادق صادقي نژاد ، مهرداد اسكويي ، محمدرضا تيموري ، شهرزاد توكل و فرشيد فرجي به بهانه تهيه فيلم مستند از سفره گيلاني از تاريخ 18 ارديبهشت لغايت سوم خرداد در شهرهاي گيلان حضور دارند...
جشن بازنشستگي كريستين امانپور روي سفره گيلاني

همزمان با تحريم تنباكو از سوي آيت الله ميرزاي شيرازي و برگزاري جشن 60 سالگي موجوديت رژيم اشغالگر اسرائيل كه ساخته و پرداخته اين رژيم براساس تئوري ها و يك عمر سياست استعمار پير در منطقه است ، شاهد حضور يك گروه از خبرنگاران BBC در گيلان هستيم.
اين گروه به سركردگي كريستين امانپور و با همراهي صادق صادقي نژاد ، مهرداد اسكويي ، محمدرضا تيموري ، شهرزاد توكل و فرشيد فرجي به بهانه تهيه فيلم مستند از سفره گيلاني از تاريخ 18 ارديبهشت لغايت سوم خرداد در شهرهاي گيلان حضور دارند.
BBC تحت عنوان تهيه فيلم مستند تاكنون گروههاي فيلم برداري زيادي را به كشور ما اعزام داشته ولي اين بار در گروه اعزامي خود خبرنگار معروف و حرفه اي خود به نام كريستين امانپور با يك تيم مجرب را به استان گيلان اعزام داشته است.

حضور اين تيم چرا در اين ايام و براي چه منظور؟

شايد كه حقيقتاً قضيه يك فيلم مستند از سفره گيلاني و پخش آن از شبكه هاي جهاني را منظور داشته باشد ولي حقيقت اين است كه BBC براي حضور در افكار عمومي از نشر اكاذيب و اخبار دروغ براي مشروعيت بخشيدن خود استفاده مي كند و همچنين براي بيكار نشدن پرسنل خود اقدام به تهيه فيلم مستند و انعكاس واقعيت هاي جامعه و كشور ها را مي نمايد دراين راستا شايد امانپور علاوه بر آن تمايل دارد جشن بازنشستگي خود را با خوردن باقلي قاتوق و ميرزا قاسمي و خوتكا فسنجان در سر سفره گيلاني برگزار نمايد كه اگر كريستين امانپور چنين تمايلي داشته باشد مي تواند از رستوران غذاخوري ميرزا صادق با انواع چاشني ها و غذاهاي ترش و شيرين از ايشان پذيرايي نموده و با خاطرات خوش كريستين امانپور از گيلان و مردم آن خداحافظي نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 28 ارديبهشت 1387
ایشان مجوز حضور در مجلس شورای اسلامی را داشتند و گزارش آن از تلویزیون پخش شده بود ....!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدالناصر مهیمنی 28 ارديبهشت 1387
از شما سایت محترم شما نیوز بعید است!
خانم امانپور خبرنگار ارشد سی.ان.ان. امریکاست. سوابق و فعالیت های وی به طور مفصل در این سایت درج شده است. اگر مطالعه بفرمایید موضوع روشن خواهد شد.
رضا 1 خرداد 1387
این زن مظهر خیانت به وطن است. از او متنفرم که نه دین دارد و نه ملیت میفهمد.
رضا 1 خرداد 1387
سلام
اون خانم امانپوری که با گروه هستش خواهر کرستین امانپور هست نه خودش .... لطفا مطلب رو اصلاح فرمایید ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.